Jakubowa Polana

FAQ - pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się najczęstsze pytania, które pojawiają się podczas rozmów oraz odpowiedzi.
Brakuje czegoś?
Napisz lub zadzwoń do nas i podpytaj :)

Lista pytań

Jaki jest adres pensjonatu?
Znajdziecie nas w Łebie przy ulicy Aleja Świętego Jakuba 29D.

Jaki jest numer telefonu?
+48 506 555 077

Jaka jest odległość do plaży, centrum, najbliższego sklepu?
Do plaży spacerem jest około 15-20 minut, do centrum 5 minut, do najbliższego marketu w niecałą minutę.

Czy pokoje są z łazienkami?
Tak, każdy pokój posiada prywatną łazienką.

Czy są ogólnodostępne kuchnie?
W obiekcie dostępne są dwie, w pełni wyposażone kuchnie,  znajdują się w nich również automatyczne ekspresy z darmową kawą oraz czekoladą.

Jakie jest wyposażenie pokoju?
Każdy pokój na wyposażeniu ma pościel, kołdrę, poduszkę, ręczniki do rąk, dywanik w łazience, suszarkę do włosów, czajnik elektryczny, małą lodówkę, TV.

Czy w pokojach są ręczniki kąpielowe?
Nie, w pokojach nie ma ręczników. W łazience są tylko ręczniki do rąk (50x100 cm).

Czy pokoje posiadają balkony?
Tak, wszystkie pokoje posiadają balkony.

Czy pokoje posiadają klimatyzacje? 
Pokoje standardowe i apartamenty nie posiadają klimatyzacji, natomiast w pokojach na poddaszu są wolnostojące klimatyzatory.

Czy na terenie obiektu znajdują się atrakcje dla dzieci?
Posiadamy zewnętrzny plac zabaw oraz trampolinę - w ogrodzie. Nie posiadamy wewnętrznej sali zabaw dla dzieci.

Ilu osobowe są pokoje? 
Posiadamy pokoje dla 2, 3 i 4 osób. Apartamenty są czteroosobowe.

Czy obowiązuje dopłata za dziecko? 
Tak, jeżeli dziecko jest dodatkową osobą w pokoju, przykładowo jeżeli w pokoju dwuosobowym są dwie osoby dorosłe + dziecko do lat trzech to obowiązuje dopłata.

Czy obiekt posiada parking?
Nie terenie obiektu nie posiadamy parkingu. Ze swojej strony nie gwarantujemy, ani nie udostępniamy miejsca parkingowych. Zaparkować można przy sąsiadujących ulicach nieobjętych strefą płatnego parkowania lub przy ul. Aleja św Jakuba (cena biletu całodobowego to 35 zł, obowiązuje od poniedziałku do piątku, od czerwca do września).

Czy w obiekcie jest WiFi?
Tak, w obiekcie można skorzystać z darmowego internetu.

Czy są dostępne dostawki dla dzieci? 
Tak, do części pokoi jest opcja bezpłatnego wstawienia dostawki dla młodszych dzieci (łóżeczko turystyczne). O dostępność proszę pytać przy rezerwacji.

Czy posiadamy akcesoria dla dzieci? 
Tak, dostępne są bezpłatne akcesoria takie jak: nocnik, nakładka na toaletę, podstawka pod zlew, wanienka - o ich dostępność proszę pytać podczas rezerwacji. Krzesełka do karmienia są dostępne są w ogólnodostępnych kuchniach. 

Czy w obiekcie obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych?
Tak, obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych wewnątrz obiektu i na balkonach. Miejsca dla osób palących znajdują się na zewnątrz.

Czy w pensjonacie można zorganizować przyjęcia typu wieczory kawalerskie/panieńskie? 
W obiekcie jest zakaz organizowania tego typu przyjęć. Jesteśmy obiektem przystosowanym dla rodzin z dziećmi, a nasi Goście cenią sobie spokój oraz wypoczynek. Dlatego uprasza się naszych Gości o nie powodowanie nadmiernego hałasu w przeciągu dnia, mogącego przeszkadzać bądź też irytować pozostałych Gości. Dodatkowo obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 07:00 rano.

Czy w obiekcie jest basen? 
Nie, nie posiadamy basenu.

Czy można wypożyczyć w obiekcie rowery? 
Tak, są dostępne rowery w "standardzie turystycznym" dla naszych Gości, są one darmowe, nie obowiązuje na nie rezerwacja.

Czy jest możliwość wykupienia wyżywienia? 
Nie oferujemy wyżywienia, ale do najbliższej restauracji jest minuta spacerem :)

Czy jest dostępny grill?
Tak, w ogrodzie znajduje się kącik grillowy.

Czy są dostępne pokoje z osobną sypialnią?
Nie, nie posiadamy takich pokoi. Jedyną opcją z osobną sypialnią jest apartament - posiada on osobną sypialnie, salon z aneksem kuchennym, łazienkę i prywatny taras z zestawem mebli ogrodowych.

Czy akceptują Państwo zwierzęta? 
Bardzo nam przykro, ale nie akceptujemy zwierząt na terenie obiektu. Co roku gościmy dużą liczbę dorosłych i dzieci z alergiami, dla których informacja, że żadne zwierzę nie przebywało wcześniej w obiekcie jest bardzo ważna.

Jak można dokonać rezerwacji? 
Telefonicznie, mailowo lub przez portal booking.com. Do rezerwacji potrzebujemy kilku danych od Państwa, rezerwacja jest ważna po wpłacie zadatku.

Czy zadatek jest zwrotny? 
Zadatek, który jest warunkiem rezerwacji noclegu, jest bezzwrotny.

Ile wynosi zadatek? 
Zadatek wynosi 40% wartości całego pobytu (dla długich weekendów - majówka czy Boże Ciało - wartość zadatku wynosi 50% wartości całego pobytu). Wysokość zadatku może ulec zmianie w zależności od terminu składania przez Państwa rezerwacji lub innych okoliczności.

Czy jest dostępny sprzęt plażowy? 
W każdym pokoju/apartamencie znajduje się parawan.

Czy jest dostępna pralka?
Niestety nie posiadamy pralek do dyspozycji Gości.

Czy jest dostępne żelazko?
Tak, w obiekcie znajduje się ogólnodostępne żelazko dla Gości.

Czy w pensjonacie są dostępne suszarki do ubrań? 
Tak, posiadamy ogólnodostępne, stojące suszarki do ubrań.

O której godzinie można się zameldować? 
Zameldowanie jest w godzinach 16 - 18, wymeldować należy się do godziny 11. W przypadku późniejszego meldunku - prosimy o kontakt.

Czy w pensjonacie obowiązuje cisza nocna?
Tak. Jesteśmy obiektem przystosowanym dla rodzin z dziećmi, a nasi Goście cenią sobie spokój oraz wypoczynek. Dlatego uprasza się naszych Gości o nie powodowanie nadmiernego hałasu w przeciągu dnia, mogącego przeszkadzać bądź też irytować pozostałych Gości. Dodatkowo obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 07:00 rano.

Przejdź do góry strony